هتل های 5 ستاره آنتالیا
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل رویال تاور آنتالیا

هتل رویال تاور آنتالیا در مساحتی برابر 53000 متر مربع در سال 2011 بنا شده است و در ۱۷ کیلومتری منطقه‌ی ساحلی کمرآنتالیا قرار دارد و تا مرکز آنتالیا ۵۰ کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا فقط 15 کیلومتر فاصله دارد. این هتل 5 ستاره در نزدیکی مرکز خرید شی مال ، مرکز خرید لورا ، و ساحل BLM و همچنین مرکز خرید ترا سیتی و پارک Karnaval قرار دارد. و سرویس دهی هتل رویال تاور بصورت ALL می باشد.

امکانات هتل رویال تاور آنتالیا :

رستوران اصلی با چند رستوران با منوی جداگانه ، آمفی‌تئاتر ، چندین بار اعم از یک بار ساحلی و یک بار کنار استخر ، سونا اشاره کرد.امکانات اضافی برای هر اتاق نیز علاوه بر تلویزیون های ماهواره ای، یک اتاق مهمان شامل تخت با تشک های با کیفیت، دسترسی به اینترنت بی سیم، و تهویه مطبوع وجود دارد .مسافران تور آنتالیا با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری کنید.

 

 

هتل سی پلنت آنتالیا

هتل سی پلنت آنتالیا در منطقه سیده آنتالیا قرار  دارد. این هتل 5 ستاره هتل با مساحت ۵۰۰۰۰ متر مربع تنها ۲۵۰ متر با دریا فاصله دارد در سال 2013 بنا شده است. هتل سی پلنت دارای ساحل شنی و اسکله اختصاصی می باشد همچنین در محوطه هتل استخرهای متعددی وجود دارد. این هتل 5 ستاره در 80 کیلومتری شهر و 60 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد. امکانات هتل سی پلنت آنتالیا می توان به ۱۲ اتاق ماساژ ، ۲ سونا vip و ۶ استخر بزرگ است و استخر ویژه کودکان و استخرهای سرپوشیده نیز طراحی شده است. از دیگر امکانات این هتل شامل:پینگ پنگ، حمام افتاب،بیلیارد،پرتاب دارت،کافی شاپ،خدمات پزشکی، سونا و جکوزی، زمین تنیس، سینما،اتاق بازی و.... در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار دارد.

 

 هتل اورنج کانتی آنتالیا

هتل اورنج کانتی آنتالیا در سال 2005 میلادی در منطقه کمر آنتالیا افتتاح شده و در سال 2014 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل 5ستاره در مجموع از 514 اتاق و سوییت تشکیل شده است. فرودگاه بین المللی آنتالیا 50 کیلومتر و شهر آنتالیا حدود 45 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. استخر هتل بیش از 5000 متر مربع وسعت دارد. هتل با مرکز کمر کمتر از 10 دقيقه فاصله دارد. این هتل دارای 6 رستوران بین المللی و غذاهای شرقی و برنامه های شب ایرانی آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد. 

امکانات هتل اورنج کانتی آنتالیا :

پذیرش شبانه روزی،رستوران بین المللی،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع،صندوق امانات،ساحل اختصاصي، استخر روباز،حمام سنتی تركي،سونا، جكوزي، ‌ماساژ، بار، خانه داری، آرایشگاه، مرکز سلامت و آبگرم SPA و...

هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان وگردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطراتخوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

    تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

 

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا نوروز 96 





:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: